torsdag, maj 16, 2024
ForsideNyhederPressemeddelelse: ASUS ROG bevæger sig ind på nye markeder med strømforsyning og...

Pressemeddelelse: ASUS ROG bevæger sig ind på nye markeder med strømforsyning og vandkøling

ASUS ROG, som er producentens gaming subdivision, har efterhånden dannet sig et ry indenfor gaming udstyr. De vælger nu at bevæge sig ind på nye kategorier i form af deres ROG Thor strømforsyninger og deres ROG Ryujin samt Ryuo CPU-kølere. ROG Thor bliver med Aura Sync for dem der elsker RGB og Aura RGB-belysningen gør sig også gældende for CPU-kølerne.

ROG Thor strømforsyninger

Der er tale om de første strømforsyninger fra ROG. De kommer med IP5X-certificerede 135mm blæsere, OLED display og 100% japanske kondensatorer. ROG Plus er med 80 PLUS Platinum certificering for energieffektivitet og 10 års garanti.

Kablerne til ROG Thor er med stofsovertræk, hvilket både øger kvalitet og feel. Der er 24-pin, to 6+2 pin PCIe kabler og to 8-pin CPU kabler. Det er også udstyret med et RGB-stik, der kan sættes ind i en RGB-header på et ASUS bundkort.

CPU kølere

ROG Ryujin er både den første AIO-køler fra ROG, men samtidigt også verdens første køler med OLED-skærm. Det 1,77” store LiveDash display viser statistik eller personligt indstillede billeder. Der er ligeledes en indlejret mikroventilator, som sørger for ekstra køling til eventuelt VRM og M.2 SSD i nærheden.

ROG Ryuo fås i to størrelser i henholdsvis 120mm og 240mm.  . Den leveres også med 1,77 tommer LiveDash Color OLED-skærm for at vise systemstatistik i real-time og Aura Sync RGB-understøttelse for den ultimative RGB-tilpasning.

Priser:

Model Denmark