torsdag, maj 2, 2024
ForsideNyhederComputer tilbehørPressemeddelelse: EPOS puster nyt liv til GSP-600 serie

Pressemeddelelse: EPOS puster nyt liv til GSP-600 serie

Ved at give den legendariske GSP 600 serie et nyt look giver EPOS gamere verden over nu endnu en grund til at opgradere deres lydoplevelse i spil.

EPOS præsenterer andet og tredje gaming-produkt fra deres nyligt brandede førsteklasses audiovirksomhed siden offentliggørelsen af sin verdensomspændende gamingkampagne: EPOS I SENNHEISER GSP 601 og GSP 602 kabelforbundne lukkede headsets til akustiske spil med moderniserede farvekombinationer til unikke gaming-opsætninger.

De to headsets er designet med både blikfang og i særdeleshed også kvalitetslyd for øje. Vigtigheden af det rette setup har aldrig været mere markant end i dag, hvor konkurrence esport er på sit højeste nogensinde.

Som yderligere forbedring af EPOS│SENNHEISER’s succesfulde grundprodukt, det præstationsorienterede gamingheadset GSP 600, tilbyder både GSP 601 og 602 høj, sprød og nøjagtig audiogengivelse, klarhed og enestående realisme under spilsessioner. De to headsets er designet til kvalitets- og æstetisk bevidste gamere og byder på GSP 600’s populære ergonomiske design i moderne og forfriskende farvepaletter.

Fornyede farver

Hvor standard gamingheadsets følger det sædvanlige sort-på-sort-mønster, bryder EPOS | SENNHEISER GSP 601 og GSP 602 med traditionerne med nye, friske farver, der kan tilføje et personligt touch til ethvert gamingrum. GSP 601 tilbyder elegante, hvide funktioner kombineret med kølige sorte elementer og udskiftelige kobberfarvede sideplader. GSP 602 tilføjer unik stilfuldhed med sine glossy, marineblå ydersider og dristigt cognac-farvede ørepuder, der omslutter øret.

Funktioner, der slipper spillet løs

GSP 601 og GSP 602 er udstyret med de samme legendariske funktioner som den yderst succesrige GSP 600, og de tilbyder begge et slidstærkt og gennemtænkt design, der kombineret med EPOS│SENNHEISER’s audioteknologi leverer et konkurrencemæssigt forspring. Begge modeller kan prale af at have ergonomiske ørepuder af kunstlæder med justerbart tryk for at sikre lyddæmpning i selv de mest støjende omgivelser.

Skarp kommunikation med konkurrencefordel

Hvert headsets fleksible boomarm-mikrofon leverer lyd i broadcast-kvalitet, der er designet til passiv baggrundsstøjreduktion, parret med en lift-to-mute-funktion, der giver krystalklar teamkommunikation. På samme måde er den højre ydre ørekop udstyret med et gnidningsløst lydstyrkehjul til on-the-fly justeringer. GSP 601- og GSP 602-headsettene står ikke tilbage for GSP 600-serien, hvad angår mulighed for fuld fordybelse i gaming, hvor sekunder kan betyde forskellen mellem at vinde eller tabe.

Virker sammen med det meste

Takket være et medfølgende udskifteligt 3.5 mm kabel så er tilslutningen til PC, Mac, PlayStation, Xbox og Nintendo sikret samtidigt med at det også gælder mobile enheder naturligvis.

Stilrent, moderne design

Ligesom med alle andre elementer af deres opsætninger ønsker kvalitetsbevidste gamere stilfulde lydfunktioner, der skiller sig ud fra den sædvanlige udformning af et gennemsnits-gamingheadset. Nu kan gamere løfte deres gamingstationer op til næste dimension med kompromisløs, specialkonstrueret teknik dedikeret til The Power of Audio.

”Med GSP 600 kan jeg opfange alle mulige slags lyde, som jeg ville være gået glip af med andre headset. Jeg føler mig uovervindelig! De forskellige design ser rigtigt godt ud på stream – den blå er fantastisk. ” – Morten, professionel Clash Royale-spiller, SK Gaming

”Siden headsettets lancering har GSP 600 været min klare favorit. Jeg elsker også de friske, nye farver. Og jeg kan ikke vente med at få fat i en blå.” MSL, professionel CS: GO-spiller, North