lørdag, maj 18, 2024
ForsideNyhederPressemeddelelse: Nu kan du snakke med Netgear Orbi herhjemme også

Pressemeddelelse: Nu kan du snakke med Netgear Orbi herhjemme også

Netgear introducerer Orbi Voice Smart Speaker med WiFi Mesh Satellite og indbygget stemmestyring med Amazon Alexa på det nordiske marked og heriblandt altså også Danmark. Med lancering af Orbi Voice udvider producenten sit populære sortiment med en smart stemmestyret højtaler, hvor lydteknologien leveres af Harman Kardon. Netgear Orbi Voice Smart Speaker kan ligesom de andre Mesh enheder være med til at udvide og forbedre dit trådløse netværk i hjemmet.

Med Amazons stemmeassisten, Alexa, kan du derfor med Orbi Voice Smart Speaker aktivere adskillige funktioner blot ved at tale til den. Det inkluderer mere end blot at sætte en alarm og påmindelse, men derimod at aktivere streamingtjenester og styre dine andre smarte enheder.

” De to hurtigst voksende tendenser inden for smart home-segmentet har været de populære stemmeassistenter samt udbredelsen af de trådløse Mesh-netværk. Som den førende virksomhed inden for netop Mesh-netværk i kraft af vores Orbi Whole Home Tri-band Mesh-system og Nighthawk Mesh Wi-Fi-extendere driver vi nu udviklingen videre ved at kombinere Alexa og Mesh-systemer til én samlet løsning,” siger Pål Vatneberg, Country Manager for NETGEAR i Norden.”

Det enkle og moderne design gør Orbi Voice til en ideel addering til det smarte hjem, hvor der er fokus på detaljer, men hvor det er mindst ligeså vigtigt at teknikken spiller som den skal.
Pris og tilgængelighed: Orbi Mesh WiFi System (RBK50V) består af en Orbi Tri-Band WiFi Router og en Orbi Voice WiFi Satellite & Smart Speaker. Sættet kan købes i november til en vejledende pris på 3.990 kroner.