søndag, maj 5, 2024
ForsideNyhederLydPressemeddelelse: Pinell tilbagekalder GO og GO+ radioer

Pressemeddelelse: Pinell tilbagekalder GO og GO+ radioer

ForsidePressemeddelelse

Pinell tilbagekalder alle radioer af modellerne GO og GO + solgt fra maj 2013 til september 2015.

Årsagen er en fabrikationsfejl i batteriet hos en tredjepartsudbyder. Denne fabrikationsfejl kan i sjældne tilfælde forårsage overophedning. Pinell er på nuværende tidspunkt bekendt med, at der har været fejl på 14 batterier ud af næsten 50.000 solgte radioer.

Kundens sikkerhed har den højeste prioritet for Pinell, og vi har derfor frivilligt besluttet at tilbagekalde produktet.

Pinell opfordrer kunder til at trække stikket ud på deres GO / GO + radio og stoppe med at bruge radioen samt følge nedenstående instruktioner til returnering af radioen. Alle kunder vil få udskiftet batteriet på deres GO / GO + radio og deres radio returneret med et helt nyt batteri. Det nye batteri er leveret af den norske leverandør Hans H. Schive AS. Tilbagekaldelsen og returprogrammet omfatter kun modellerne Pinell GO og GO +.

Vejledning til returnering

• Indtast pinell.no og følg linket til information om returnering
  • Læs vejledningen og udfyld formularen.

Hvis du har mere end én radio, bedes du udfylde formularen for hver radio

• Når du er færdig, vil du få en portolabel tilsendt pr. mail med portoen forudbetalt. Denne label skal printes.
  • Pak din radio forsvarligt i en kasse, portolabel påklistres kassen, og kassen afleveres på nærmeste posthus.
  • Batteriet vil blive erstattet, og du vil få radioen retur med posten.
  • Hvis du har yderligere spørgsmål til returnering, er du velkommen til at ringe til vores support telefon +47 22 74 88 40.

Vi beklager den ulejlighed, som dette medfører for vores kunder.

Noel Christensen
Noel Christensenhttp://www.eReviews.dk
Noel Christensen - Redaktør på eReviews.dk.