søndag, maj 5, 2024
ForsideNyhederGamingPressemeddelelse: SK Gaming forlænger esports-partnerskab med EPOS

Pressemeddelelse: SK Gaming forlænger esports-partnerskab med EPOS

SK Gaming organisationen og EPOS forlænger deres samarbejde for tredje år i træk. SK Gaming ønsker at udstyre deres esports-spillere med de bedste audioprodukter på markedet, som de mener at finde i EPOS brandet.

EPOS leverer high-end audio-produkter bygget på avanceret teknologi, som hjælper dig med at nå dit fulde potentiale ved at skabe den perfekte in-game lydoplevelse. Ved at sikre hver eneste lille detalje i lydbilledet og levere klar og tydelig stemmegengivelse, kan EPOS’ produkter være den afgørende forskel på at vinde eller tabe et spil.

EPOS har med 115 års erfaring inden for udvikling af audio noget at byde ind med og det ser SK Gaming frem til at drage nytte af endnu.

“Vi er meget begejstrede over at starte et nyt eventyr med EPOS og fortsætte det fantastiske samarbejde med et team, som vi allerede kender så godt. EPOS vil fortsætte med at hjælpe os med fantastiske high-end audio-produkter til alle vores spillere verden over, og vi er lykkelige over at have sådan et stærkt brand på vores team,” siger Alexander T. Müller, CEO hos SK Gaming.

”Vi er beærede over at kunne forlænge vores lange partnerskab med SK Gaming og fortsætte med at supportere deres professionelle virke over alt i verden. Vores esport-partnerskab giver os mulighed for at arbejde sammen med nogle af verdens absolut bedste hold og hjælpe dem med at yde deres bedste og nå nye højder. SK Gaming har et imponerende navn inden for esportens verden, og vi er spændte over igen at arbejde sammen med dem,” siger Andreas Jessen, Senior Director of Product Management and Marketing, Gaming, EPOS.

Det betyder blandt andet at SK Gaming vil benytte EPOS | SENNHEISER produkter under deres streamingsessioner og ved kommende turneringer. EPOS-logoet vil også være at finde på de officielle kamptrøjer for spillerne.

Om SK GAMING

SK Gaming er en af de førende esportsorganisationer og et af de mest genkendte brands inden for konkurrencebåret gaming. Siden grundlæggelsen i 1997 under navnet Schroet Kommando har SK Gaming vokset sig fra at være en gruppe passionerede venner til en succesfuld esportsvirksomhed med kontorer i Köln og Berlin. I løbet af de sidste to årtier har SK Gaming vundet over 60 Major-titler og millioner i præmiepenge fordelt på en lang række discipliner. SK Gamings hold og spillere dyster blandt andet i League of Legends European Championship, Prime League, Clash Royale League, Brawl Stars Championship og FIFA eWorld Cup.

Om EPOS

EPOS er en dansk lydvirksomhed, der udvikler og sælger premiumprodukter til virksomheder og gamere verden over. Den nyetablerede virksomhed leverer lyd- og videoløsninger af høj kvalitet baseret på førende og avancerede teknologier, specialudviklet til Enterprise Solutions og Gaming med design, teknologi og ydeevne som de vigtigste parametre.

Etableringen af EPOS er baseret på beslutningen om at lade forretningssegmenterne i konsortiet – kendt som Sennheiser Communications – mellem Sennheiser Electronic GmbH & Co. KG og Demant A/S udvikle sig i nye konstellationer. Sideløbende med introduktionen af en ny EPOS produktportefølje vil den danske virksomhed fortsætte med at sælge den nuværende Sennheiser Communications portefølje som en co-branded produktlinje med navnet EPOS | SENNHEISER.

Som en del af Demant Group – en verdensførende koncern inden for lyd- og høreteknologi – bygger EPOS på mere end 115 års erfaring inden for innovation og lyd.
EPOS har hovedkontor i København, Danmark, og er aktiv på globalt plan med kontorer og partnere i mere end 30 lande.

Få mere at vide om EPOS på www.eposaudio.com