onsdag, maj 15, 2024
ForsideNyhederComputer tilbehørPressemeddelelse: Turtle Beach en af de ledende gaming headset brands

Pressemeddelelse: Turtle Beach en af de ledende gaming headset brands

Amerikanske Turtle Beach, som for et års tid siden overtog tyske Roccat, er ude og fortælle at de er verdens førende headset brand indenfor konsol-gaming for 10. år i streg. Tal viser at Turtle Beach nu har solgt 34 millioner headstes verden over, som placerer dem i spidsen for både antal og omsætning.

“We are truly honored to be the #1 headset choice for console gamers year after year” siger Juergen Stark, CEO hos Turtle Beach “We are passionately focused on creating the best headsets and accessories for every level of gamer, and with ROCCAT now part of the team, we’re going to bring this same ethos to PC gamers as we continue to develop new products and grow business.”

NPD, som er en markedsforskningsvirksomhed, viser tal, der cementerer denne dominans indenfor konsol headsets, hvor 3 ud af de 5 mest solgte headsets stammer fra Turtle Beach og inklusive #1 på listen.

Hvis du vil lære mere om Turtle Beach kan du besøge producentens hjemmeside ved at følge dette link. www.turtlebeach.com