lørdag, april 27, 2024
ForsideNyhederComputer tilbehørPressemeddelelse: SteelSeries lancerer Rival 3 og nye Apex tastaturer

Pressemeddelelse: SteelSeries lancerer Rival 3 og nye Apex tastaturer

Nu går SteelSeries efter alle typer af gamere med deres prisvenlige nye produkter i form af Rival 3 gaming musen og Apex 3 og Apex 5 tastaturerne, som hver især byder på fede features, som altså betyder man ikke behøver gå ned på udstyr blot fordi man har et budget.

Jævnfør Ethisham Rabbani, som er CEO hos SteelSeries, så er der for mange gamere derude, som grundet budget sidder og gamer på almindelige tastaturer og mus, men dette vil man gøre op med ved at introducere gaming produkter fyldt med moderne teknologi og ved at gøre dem prismæssigt tilgængelige for alle.

Rival 3

Med enestående RGB lys og ellers fokus på ydelse, så er Rival 3 musen ideel til enhver, der søger kompromisløs præcis sensor i et billigt prisleje. Trods sin lave vægt på 77 gram er Rival 3 bygget robust og udholdende samtidigt med at den byder på en TrueMove Core optisk sensor. Med op til 8.500 CPI og 1:1 tracking er der ikke meget mere man kan bede om. Startpris på 40€

Apex 3

Der er tale om et fuldstørrelse gaming tastatur, som dog samtidigt er vandafvisende og altså dermed har større chance for at overleve en sodavand blive spildt eller andet godt. Udstyret med 10 zoner RGB er der også mulighed for at gøre tastaturet personligt samtidigt med at det er bygget robust og egnet til gaming. Apex 3 bruger SteelSeries’ egne low-friction switche, som er tæt på at være lydløse.

Prisen for Apex 3 starter ved 80€.

Apex 5 – det bedste fra begge verdener

Apex 5 kombinerer hybride switche for at give en flydende membran følelse med robusthed og holdbarhed, samt klik som man kender det fra mekaniske switche. Dertil er Apex 5 bygget med samme teknologi som SteelSeries Pro serie og inkluderer en magnetisk håndledsstøtte, aluminium, OLED-skærm, medietaster og RGB lys.

Apex 5 starter med priser fra 130€.