søndag, maj 5, 2024
ForsideNyhederGamingPressemeddelelse: Turtle Beach udvider partnerskab med NRG Esports

Pressemeddelelse: Turtle Beach udvider partnerskab med NRG Esports

En af de førende gaming brands indenfor audio og tilbehør, Turtle Beach har annonceret at deres virksomhed har udvidet deres samarbejde med NRG Esports, som er en af de største esports organisationer og besidder nogle af de bedste spillere i verden indenfor Apex Legends, Call of Duty, Rocket League og flere til.

Allerede i januar annoncerede Turtle Beach at de havde indgået deres partnerskab med NRGs Chicago Huntsmen CDL franchisen, men udvider nu til at partnerskabet inkludere flere hold. Turtle Beach er dermed deres officielle audio partner og ROCCAT er holdenes officielle tilbehørsbrand for tastatur, mus og andet. ROCCAT er som bekendt et tysk brand, som blev opkøbt af Turtle Beach sidste år.

“We’re excited to continue providing our best-in-class gaming headsets to Hector and NRG and look forward to working together to show PC gamers why ROCCAT is the PC brand they should be paying attention to,” said Juergen Stark, CEO, Turtle Beach. “Hector’s been part of the Turtle Beach family for years, and now with both Turtle Beach headsets and all our ROCCAT PC gaming accessories, we can continue working with him to provide more of NRG’s players with the best gear, and will be able to create more great content for gamers on all platforms.”

Gennem deres partnerskab med Turtle Beach sørger NRG for at anvende noget af det bedste udstyr tilgængeligt på markedet i dag. Spillerne kommer til at bruge adskillige af de to brands produkter på tværs af platforme inklusive Turtle Beach Elite Pro 2, Elite Atlas og ROCCAT Kone Pure Ultra for at nævne nogle få.

“I’m thrilled to bring NRG, Turtle Beach, and their new PC brand ROCCAT together this year,” said Hector Rodriguez, Co-CEO, NRG Esports. “I have such an incredible history working with Turtle Beach and wanted to bring that legacy with me as I started my new journey with NRG.”

For mere information kan du besøge NRGs hjemmeside ved at følge dette link.