lørdag, april 27, 2024
ForsideNyhederMobilPressemeddelelse: Samsung i Norden indgår samarbejde med Zlatan Ibrahimovic

Pressemeddelelse: Samsung i Norden indgår samarbejde med Zlatan Ibrahimovic

Det er velkendt at større brands anvender ambassadører på deres produkter i form af stjerner, som deres kunder og brugere kan relatere til. Derfor har Samsung i Norden tilknyttet den svenske fodboldstjerne, Zlatan Ibrahimovic, som ambassadør i et flerårigt samarbejde. Det bliver under konceptet ”What’s next?” at Zlatan kommer til at udfordre og teste Samsungs produkter på en helt ny måde.

Samsungs vision om at nedbryde barrierer ved hjælp af teknologi og på den måde give mennesker mulighed for at gøre ting, som de ikke tidligere troede var muligt og netop denne vision symboliserer Zlatan Ibrahimovic. Anset som værende en af vor tids måske største barrierebrydere og innovatører inden for sit område. Både Samsung og Zlatan er overbeviste om, at nøglen til succes ligger i at turde udforske nye måder at gøre tingene på. Zlatans opgave bliver at udfordre, teste og fremvise Samsungs produkter på helt nye måder. Zlatan er kendt for at udfordre både andre og sig selv og det er også Samsungs interesse at udfordre, hvad der er muligt at gøre med hjælp af teknologi, hvorfor denne kombination måske netop giver mening.

Det som gør Zlatan Ibrahimovic til en interessant og perfekt partner for Samsung er at han har været Samsung-bruger længe og har en stor interesse for teknologi. ”Jeg er en stor fan af Samsung og den innovation, de udretter. De får det umulige til at blive muligt. Personligt er jeg en teknikfreak. Jeg vil have den nyeste teknologi. Heldigvis arbejder jeg jo nu med det, jeg anser for at være verdens bedste teknologiforetagende, så jeg er i gode hænder” siger Zlatan Ibrahimovic.

Gennem konceptet, ”What’s next?” vil Samsung i Norden og Zlatan inspirere mennesker til at tænke fremad og udfordre den måde, de gør tingene på i dag. I dette samarbejde vil Zlatan teste, udfordre og fremvise Samsungs produkter på nye måder. Samarbejdet starter i foråret 2018 og vil vare i år herefter.